ქართული ვისკი ბაზარზე დაახლოებით ერთი წლის წინ გამოჩნდა. დასამზადებლად ტრადიციული ვისკის ტექნოლოგია და ქართული ნედლეული გამოიყენეს. საქარველო ღვინის წარმოებაში ერთ-ერთი წამყვანი ქვეყანაა და ქართული ვისკის ბაზარზე გამოჩენა კი ამბიციურ ექსპერიმენტადაც კი ჩათვალეს. აღსანიშნავია ისიც, რომ სანამ ვისკი დაპატენტდებოდა იქამდე უფრო დიდი პოპულარობით სარგებლობდა. როგორც ჩანს „JIMSHER“-ის გან ქართული საზოგადოება უფრო მეტს მოელოდა. დღეს ზოგიერთი ვისკის სახლი ამბობს, რომ არც სმენია ქართული ვისკის წაროების შესახებ. ვხვდებით ისეთ შემთხვევებსაც, როცა კომერციულ ფართს სპეციალურად არ შემოაქვს აღნიშნული პროდუქტი.
next post